Известие

Collapse
No announcement yet.

156 2.0 T.S. загрява при включен климатик!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 156 2.0 T.S. загрява при включен климатик!

    Здравейте колеги, проблема е следния: когато включа климатика колата загрява до около 110 градуса(може и повече да отиде, но само до там съм я изчаквал и спирам климатика). Без климатик си работи нормално и поддържа 90-92 градуса. Проблема с климатика съществува само с градски условия.
    Сега за нещата, които са правени: сменен термостат, почистени външно радиатори с водоструйка. Само между радиаторите пръсках с маркуч, но пак с не много малко налягане, че на автомивката не искаха с водоструйката,за да не се огънат ламелите.Степените на вентилаторите работят-проверено е.Нивото на антифриз е нормално, антифриза е бистър.Климатика е проверен и е пълен. При проверка с манометрите показа малко по-високо налягане от нормалното, но майстора ми каза, че най-вероятно е от зацапани радиатори. След чистенето на радиаторите не съм я закачал пак на манометри.
    Когато позагрее на място и подам газ да я вкарам в обороти температурата понамалява осезаемо, ако това може да е някакъв признак.....
    Колата я карам доста и ми е необходима в изправност!
    Приемам съвети, че работата се закучи
    Типо 1.4i.e. ex, Punto 1,9JTD. ex
    Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm. ex Lancia Musa 1.4 16v Auto ex
    JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex; BMW X3 3.0 Auto

  • #2
    вариант 1: спираш да гледаш стрелката
    вариант 2: разпиляваш ремъци, мремъци и проверка на помпата...
    вариант 3: да не се окаже повреден датчика нещо
    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
    сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

    Comment


    • #3
      Един приятел имаше същия проблем,но на Опел Вектра "Б" и той изми радиатора и т.н. Уж всичко беше наред, но като го сложи проблема остана. След като смени радиатора с чисто нов проблема се реши.. и нямаше повече проблеми със загряване. Тука може и да не е така... но да го имаш на предвид. Успех!

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от iee Покажи съобщение
        Здравейте колеги, проблема е следния: когато включа климатика колата загрява до около 110 градуса(може и повече да отиде, но само до там съм я изчаквал и спирам климатика). Без климатик си работи нормално и поддържа 90-92 градуса. Проблема с климатика съществува само с градски условия.
        Сега за нещата, които са правени: сменен термостат, почистени външно радиатори с водоструйка. Само между радиаторите пръсках с маркуч, но пак с не много малко налягане, че на автомивката не искаха с водоструйката,за да не се огънат ламелите.Степените на вентилаторите работят-проверено е.Нивото на антифриз е нормално, антифриза е бистър.Климатика е проверен и е пълен. При проверка с манометрите показа малко по-високо налягане от нормалното, но майстора ми каза, че най-вероятно е от зацапани радиатори. След чистенето на радиаторите не съм я закачал пак на манометри.
        Когато позагрее на място и подам газ да я вкарам в обороти температурата понамалява осезаемо, ако това може да е някакъв признак.....
        Колата я карам доста и ми е необходима в изправност!
        Приемам съвети, че работата се закучи
        За да измиеш радиатора на климатика, трябва да свалиш бронята.А да измиеш водния радиатор, и да има ефект от това, трябва да се свали радиатора на климатика!
        sigpic
        "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

        Comment


        • #5
          Аз имам същата кола и имам същия проблем. При 35 градуса навън, днес - стрелката стоеше между 90 и чертичката след 90...това мисля е 100 градуса... Чувал съм, че 100 градуса не са проблем за тези мотори, а и стрелката често отчита малко повече, отколкото е реално...така, че гледам да не и обръщам внимание. Това се получава, обаче, в задръстване, примерно ако стоя на светофара. Иначе, като тръгна отива на 90, даже на 80.
          ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
          DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

          ВАЗ 21079 1990 г.

          Comment


          • #6
            в една друга темо по подобен повод, някой съветваше-маслото на МАХ.
            щеката да показва макс. колкото повече-толкова по бързо се охлажда. а и това ниво си е нормално.
            sigpic156 SW 2001 бивша.

            Comment


            • #7
              Сменяй водния радиатор и всичко ще се оправи , и моята беше абсолютно същата , в момента който изключа климатика и минат няколко минути и температурата заспиваше. Отвори предния капак и огледай радиатора предполагам ти е доста разяден, ако е така това е проблема, ти си преценяй кога да го смениш , ама да ти загрява колата не е хубаво, а и накрая поне при мен радиатора протече и се радвам , че стана на бензиностанция, а не насред пътя. Много съм чел по тази тема и т,н. , смених термостати , датчици тествах на диагностика , мих радиатора през брони свалях брони и т,н, и нищо , то самия радиатор като си е тръгнал да си отива нищо не може го спаси , но ти гарантирам , че 99% е от него.
              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                Сменяй водния радиатор и всичко ще се оправи , и моята беше абсолютно същата , в момента който изключа климатика и минат няколко минути и температурата заспиваше. Отвори предния капак и огледай радиатора предполагам ти е доста разяден, ако е така това е проблема, ти си преценяй кога да го смениш , ама да ти загрява колата не е хубаво, а и накрая поне при мен радиатора протече и се радвам , че стана на бензиностанция, а не насред пътя. Много съм чел по тази тема и т,н. , смених термостати , датчици тествах на диагностика , мих радиатора през брони свалях брони и т,н, и нищо , то самия радиатор като си е тръгнал да си отива нищо не може го спаси , но ти гарантирам , че 99% е от него.
                и според мен е затлачен радиатор - тука едно приятелче им намери цаката да ги разкопчава, прочиства ги и след това ги закопчава. Така сме спасили няколко радиатора вече, ама не трябва да имат външни следи от корозия иначе няма смисъл и по-добре нов.
                AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                Comment


                • #9


                  Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                  и според мен е затлачен радиатор - тука едно приятелче им намери цаката да ги разкопчава, прочиства ги и след това ги закопчава. Така сме спасили няколко радиатора вече, ама не трябва да имат външни следи от корозия иначе няма смисъл и по-добре нов.
                  тя и мойта прави така сега в жегите дига 90 и малко над 90 ,но както и при колегата така и при мен само в задраствания иначе ква е цената на нов радиатор (моя беше леко пукнат и бях да ми го ремонтират) (1.6 156 )
                  Alfa Romeo 156 - 1,6 ts - K&N air filter

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от alfaa156 Покажи съобщение
                    тя и мойта прави така сега в жегите дига 90 и малко над 90 ,но както и при колегата така и при мен само в задраствания иначе ква е цената на нов радиатор (моя беше леко пукнат и бях да ми го ремонтират) (1.6 156 )
                    Ако е същият, като на двойката около 200-250лв. зависи от марката.
                    Моят май ще го сменяме уйкенда......дано да се оправи, че с малко дете в тея жеги е ужас без климатик Ще пиша за резултата.
                    Типо 1.4i.e. ex, Punto 1,9JTD. ex
                    Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
                    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm. ex Lancia Musa 1.4 16v Auto ex
                    JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex; BMW X3 3.0 Auto

                    Comment


                    • #11


                      Първоначално публикувано от iee Покажи съобщение
                      Ако е същият, като на двойката около 200-250лв. зависи от марката.
                      Моят май ще го сменяме уйкенда......дано да се оправи, че с малко дете в тея жеги е ужас без климатик Ще пиша за резултата.
                      колега като го смениш кажи дали се е оправил проблема да знам и аз да го сменям успех
                      Alfa Romeo 156 - 1,6 ts - K&N air filter

                      Comment


                      • #12
                        Имах същия проблем, при мен си беше термостат, така че не знам кога си го сменял, но не изключвай тази възможност. Отделно съм с чисто нов радиатор и стрелката стои като залепена на 90гр. Може да провериш и дали не надува газове в антифриза, става със специален уред.
                        sigpic
                        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                        Comment


                        • #13
                          За да не отварям нова тема искам да попитам тази температура нормална ли е когато карам на климатик градско?
                          Attached Files
                          sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
                          Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

                          Comment


                          • #14
                            Сменихме днес радиатора и.....никаква промяна А относно термостата, сменен е преди няма месец и проблема със загряването вече съществуваше Остава да пробваме с водната помпа. Дано да се окаже от нея, чееее вече не знам
                            Успокоителното в случая е, че стария радиатор беше тръгнал и в единия край имаше лек теч

                            А за снимката по-горе, температурата е добра...при мен, ако стигаше до там нямаше да се тревожа.
                            Last edited by iee; d.m.y г., 22:35.
                            Типо 1.4i.e. ex, Punto 1,9JTD. ex
                            Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
                            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm. ex Lancia Musa 1.4 16v Auto ex
                            JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex; BMW X3 3.0 Auto

                            Comment


                            • #15
                              Има логика, ако е износена помпата, антифриза не циркулира добре и при включен климатик не може да насмогне да охлажда.

                              Comment

                              Working...
                              X